Чи треба подавати декларацію, якщо продав автомобіль?

Відповідь для мешканців Солоницівської громади підготували фахівці ДПС.

Відповідь для мешканців Солоницівської громади підготували фахівці ДПС.

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до п. 179.2 ст. 179 Податкового кодексу України обов'язок платника податку щодо подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається у разі отримання доходів від операцій продажу (обміну) майна, дарування, дохід від яких відповідно до Кодексу не оподатковується, оподатковується за нульовою ставкою та/або з яких при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок відповідно до розділу IV Кодексу.

Пунктом 173.2 ст. 173 Кодексу передбачено, що дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року одного з об'єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, не підлягає оподаткуванню.

Отже, в даному випадку платник податку звільнений від подання декларації за наслідками 2023 року за умови відсутності інших доходів, які передбачають виникнення обов’язку щодо її подання.

 

 

Ми в месенджерах:

 

Телеграм: https://t.me/gromada_group 

 

Фейсбук: https://www.facebook.com/gromada.group.novynykharkovataoblasti 

 

https://www.facebook.com/gromada.grp

Google LogoДодати Gromada як бажане джерело в Google
Коментарі
Ще декілька актуальних новин на зараз

Ми ї̶м̶о̶ використовуємо деякі кукі, детальніше у Політиці сайту